Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2021 10:33 - Между нас може ли да легне Слави Трифонов?
Автор: starshelite Категория: Забавление   
Прочетен: 1891 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

       Дръпвам си маската на носа, дезинфекцирам ръцете си и влизам в изпитна зала. Вътре ме посрещат познати погледи. Щях да кажа лица, но пандемията ми отне този шанс, както и много други. По чиновете се виждат счупени химикалки, икони с Богородица, бутилки с вода, скъпарски писалки, чантички и слънчеви очила, но нека ви запозная с притежателите им. Приятно ни е, ние сме зрелостниците на Covid пандемията.

      Оглеждам се за свободно място, а от последния чин в дъното ми намига момче с износени скъсани дънки и избеляла тениска. В загрубелите си ръце прехвърля счупената химикалка и се прозява разсеяно. Ех, това ново поколение. Значи и преди изпита пак Миле Китич и Лепа Брена до сутринта. Пропаднала работа… Да, ама не. Нали живее на долния етаж, та знам, че видът му е резултат от работа до 5 сутринта в гаража, а химикалката е счупена, защото пари за друга няма. Техните въртяха малък бизнес, продаваха банички на ъгъла до нас, обаче първата вълна на Covid ги удари под кръста. Сега изплащат кредита и синът им от блестящия музикант и душата на компанията се обърна на момче за всичко, което го викаш да бутне колата, като не пали, а после му даваш 5 лева, сгънати на десет.

     Усмихвам му се разсеяно и се обръщам към другата редица, обаче в изключителната си ловкост събарям бутилката на момичето до мен. Подавам и я, а тя ми казва, че всичко е наред. Била ѝ третата за деня. Ооо, сещам се. Това е олимпийската надежда. Пие по 4 литра вода на ден и яде само био продукти и чисто месо. Иска да стане състезателка и тича като отвързана на стадиона, но още преди година прекратиха всички спортни занятия и изяви на него. Противоепидемични мерки… Знам, че още се надява да сбъдне мечтата си и сърце не ми дава да ѝ кажа друго. Пандемията ограби бъдещето ѝ, та аз ли ще се намеря да ограбвам вярата на тая нова Ивет Лалова? Нямам право, при положение, че не съм пушила една цигара в живота си, а след 70 метра бягане дишам като златна рибка на сухо.

       Поемам си дълбоко въздух и сядам на чина пред момчето с позлатената писалка в тон с Ролекса на китката му. Обръщам се към него, а той започва да обяснява как баща му щял да го изпрати да следва в Германия, че тук образованието не струвало, а хората били прости. Горкият млад чорбаджийски син, чиито планове бяха осуетени от Covid-19! Сега най-вероятно ще осъмне в някое юлско утро, класиран в скъпарски столичен университет, неуспял да реализира съкровената мечта на майка си да казва на всеослушание във входа „Синът ни следва в чужбина, и Слава Богу!“. С презрителна усмивка и чист немски му казвам, че съм искала само суха кърпичка, а не коментар на родната образователната система, още по-малко душевни излияния за разбити надежди, които дори не са били негови някога.  

      Очевидно във възмущението си съм вдигнала децибелите, защото квесторите ми правят знак да млъкна. Изпитът за нас започва, но има ли значение какви ще бъдат резултатите, след като мечтите и верите ни бяха излъгани? Кои сме ние? Нито първите, нито последните. Капка в морето. Випуск Covid-21- разочаровани, хронично миришещи на дезинфектант донкихотовци, от чиито джобове постоянно изпадат маски. Е, то пък какво може да се очаква от хора, които като ги помолиш да спазват дистанция, те питат, „Според теб между нас може ли да легне Слави Трифонов?“…

 

 Гена Филипова, 12. клас

ПГПЧЕ „Петър Богдан“

Монтана




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: starshelite
Категория: Забавление
Прочетен: 85944
Постинги: 68
Коментари: 12
Гласове: 201
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031